(097) 361-77-72
(093) 800-14-75
0
0

Ваш кошик порожній!
Обмін і повернення
Ви можете повернути куплений товар на протязі 14 днів після покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".
Для повернення повинні бути дотримані наступні умови:
  • Товар не має подряпин, відколів, потертостей або інших слідів зовнішніх пошкоджень і не був у вжитку.
  • Чи не пошкоджено і не піддавалося зміни програмне забезпечення.
  • Цілісність упаковки і комплектації товару не порушена.
  • Збереглася маркування і всі ярлики.
  • Зберігся чек, виданий продавцем нашого інтернет-магазину.
Таким чином, у Вас є право обміняти товар, який не влаштував Вас своїми характеристиками, формою, кольором, розміром або з інших причин. Такий обмін актуальний для повністю справного товару, без слідів пошкоджень і вживання. Для обміну Вам потрібно мати при собі сам товар в повній комплектації, гарантійний талон і товарний чек.
Чи можна обміняти товар з несправністю?
  • Так, але тільки за наявності висновку одного з сервісних центрів виробника. Висновок - це документ, який свідчить що умови користування товаром не були порушені і товар мав несправність до його придбання. Без документально підтвердженого висновку сервісного центру повернення несправного товару не здійснюється.
Скільки діє гарантія?
  • Термін гарантійного обслуговування вказано в гарантійному талоні або інструкції. Також інформацію про гарантії Ви можете отримати на нашому сайті. Термін гарантії та сервісного обслуговування встановлює виробник або продавець. Протягом цього часу Ви можете усунути несправності, що почалися не з Вашої вини, безкоштовно.
Причини для відмови в гарантійному обслуговуванні або ремонті:
  • Порушення правил користування, які вказуються в інструкції.
  • Наявність зовнішніх ушкодження, вознікнувшіх з вини покупця або третіх осіб.
  • Будь механічні або інші пошкодження, що почалися після моменту придбання.
  • Несанкціоноване розкриття, спроби самостійного ремонту.
  • Будь-який ремонт зроблений не в сервісному центрі виробника.
  • Порушення збереження гарантійних пломб.
  • Зміни або пошкодження серійного номера обладнання.

Увага! На витратні матеріали гарантія не поширюється!

Гарантійний ремонт або обслуговування здійснюється в сервісних центрах виробника. Більшість брендів, з якими ми співпрацюємо мають широку мережу сервісних центрів по всій Україні. Це позбавляє Вас від необхідності відправляти товар "Новою Поштою" або іншими службами доставки в інші міста. Для отримання гарантійного обслуговування Вам необхідно мати при собі товарний чек і гарантійний талон.

Гарантія не поширюється на програмне забезпечення, що постачається разом з виробом. Це ж стосується будь-яких даних користувачів, що зберігаються в пам'яті придбаного товару.

Гарантія на послуги монтажу або налаштування

Гарантія на установку, настройку та інші послуги пов'язані з придбаним товаром діє протягом 14 днів. З питань гарантії на послуги Ви можете звертатися безпосередньо в інтернет-магазин Sentry з будь-якого із зазначених на сайті телефонів. Також Ви можете відправити лист на нашу електронну пошту.