(097) 361-77-72
(093) 800-14-75
0
0

Ваш кошик порожній!
  1. Ви маєте оформити ваше замовлення в нашому інтернет-магазині, потім менеджер зв’яжеться з вами для підтвердження наявності в офісі компанії відповідного товару і домовиться про дату і час його відвантаження. Після цього ви зможете забрати ваше замовлення з офісу компанії.
  2. Доставка в офіс компанії вашого замовлення здійснюється безкоштовно.
  3. Термін доставки вашого замовлення в офіс компанії складае від 1 до 3 днів.
  4. Термін зберігання замовлення в офісі компанії до 7 днів (за попереднім попередженням)

Доставка здійснюється до відділення, або кур’єром до дверей.

Вартість доставки:

  • доставка товарів на суму від 10 000 грн здійснюється безкоштовно за рахунок відправника;
  • доставка товарів на суму до 10 000 грн здійснюється за рахунок отримувача, згідно тарифів транспортної компанії;
  • доставка товарів з «післяплатою», здійснюється за рахунок отримувача із комісією за переказ грошових коштів.

Відправлення замовлення:

  • Можливе відправлення в день замовлення, при умові: оформлення замовлення до 12:00, його наявності та оплаті. Якщо замовлення оформлене і оплачене пізніше, то відправлення переноситься на наступний день.
  • Терміни доставки, згідно графіків транспортної компанії, 1-3 дня , більш точну дату отримання ви можете дізнатися скориставшись системою компанії «Нова Пошта» - «Відстеження вантажу», вказавши номер експрес-накладної.
  • Після відправлення замовлення, ви отримаєте сповіщення із номер експрес-накладної.

Важливо! Перед відправленням весь товар перевіряється і страхується на повну його вартість.

При отриманні відправлення обов’язково перевіряйте ваше замовлення на цілісність і відповідність з документами перед оплатою у відділенні «Нова Пошта», в присутності їх співробітника.

У випадку не повного комплекту замовлення, або відсутності товару, або фіскальних документів (товарний чек, видаткова накладна, податкова накладна, гарантійний талон), необхідно на місці скласти Акт невідповідності із співробітником транспортної компанії.

Якщо упаковка або товар пошкоджений, вам необхідно відмовитися від відправлення, або пред’явити претензії транспортній компанії «Нова Пошта», після чого компанія зобов’язана відшкодувати збитки, якщо вони відбулися з їх вини.

Замовлення зберігається у відділенні не більше 5 днів.