Обмін

Ви можете повернути куплений в нашому інтернет-магазині товар протягом 14 днів після покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".

Для повернення повинні бути дотримані наступні умови:

  • товар не має подряпин, відколів, потертостей або інших слідів зовнішніх пошкоджень і не був у вжитку;
  • чи не пошкоджено і не піддавалося зміни програмне забезпечення;
  • цілісність упаковки і комплектації товару не порушена;
  • збереглося маркування і всі ярлики;
  • зберіглася фінансова документація (товарний чек, видаткова накладна, гарантійний талон), виданий продавцем нашого інтернет-магазину.

Таким чином, у Вас є право обміняти товар, який не влаштував Вас своїми характеристиками, формою, кольором, розміром або з інших причин.

Повернення коштів за товар (за умови, збереження вище перелічених випадків):

Якщо товар підлягає поверненню, то кошти можуть бути поверненні або готівкою, або на банківську карту у відповідності до купівлі товару.

Якщо ви оплатили ваш товар системою «Portmone», кошти будуть повернені на вашу банківську карту з якої була здійснена покупка, протягом 5 банківських днів, в залежності від банку-емітента клієнта.

Якщо оплата була здійснена через транспортну компанію «Нова Пошта» «накладним платежем», кошти будуть повернені на ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів, після надходження товару по адресу складу транспортної компанії «Нова Пошта»:

ФОП Ткаченко Ірина Миколаївна,

м.Київ, склад №6 (вул.Василенка 2),

+38(068)245-35-03

Чи можна обміняти товар з несправністю?

Так, але тільки за наявності висновку одного з сервісних центрів виробника. Висновок - це документ, який свідчить що умови користування товаром не були порушені і товар мав несправність до його придбання. Без документально підтвердженого висновку сервісного центру повернення несправного товару не здійснюється.

Зверніть увагу!

Повернення товару — це завжди зайва трата часу і сил. Тому велике прохання уточнювати всі моменти: модель, комплектацію, колір, технічні параметри, сумісність різного обладнання, — перед доставкою. Зробити це ви можете зателефонувавши до відділу продажу за телефонами, вказаними в розділі Контакти.