(097) 361-77-72
(093) 800-14-75
0
0

Ваш кошик порожній!

Повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється протягом 14 днів після покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".

Для повернення повинні бути дотримані наступні умови:

  • товар не має подряпин, відколів, потертостей або інших слідів зовнішніх пошкоджень і не був у вжитку;
  • чи не пошкоджено і не піддавалося зміни програмне забезпечення;
  • цілісність упаковки і комплектації товару не порушена;
  • збереглося маркування і всі ярлики;
  • зберіглася фінансова документація (товарний чек, видаткова накладна, гарантійний талон), виданий продавцем нашого інтернет-магазину. Таким чином, у Вас є право обміняти товар, який не влаштував Вас своїми характеристиками, формою, кольором, розміром або з інших причин.

Можливо здійснити обмін товару, але тільки за наявності висновку одного з сервісних центрів виробника. Висновок - це документ, який свідчить що умови користування товаром не були порушені і товар мав несправність до його придбання. Без документально підтвердженого висновку сервісного центру повернення несправного товару не здійснюється.

Повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється за рахунок Покупця.

Якщо товар підлягає поверненню, то кошти можуть будуть поверненні або готівкою, або на банківську карту у відповідності до купівлі товару.

Якщо ви оплатили ваш товар системою «Portmone», кошти будуть повернені на вашу банківську карту з якої була здійснена покупка, протягом 5 банківських днів, в залежності від банку-емітента клієнта.

Якщо оплата була здійснена через транспортну компанію «Нова Пошта» «накладним платежем», кошти будуть повернені на ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів, після надходження товару по адресу складу транспортної компанії «Нова Пошта»:

ФОП Ткаченко Ірина Миколаївна,

м.Київ, склад №6 (вул.Василенка 2),

+38(068)245-35-03