Повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється протягом 14 днів після покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".
Для повернення повинні бути дотримані наступні умови:
- товар не має подряпин, відколів, потертостей або інших слідів зовнішніх пошкоджень і не був у вжитку;
- чи не пошкоджено і не піддавалося зміни програмне забезпечення;
- цілісність упаковки і комплектації товару не порушена;
- збереглося маркування і всі ярлики;
- зберіглася фінансова документація (товарний чек, видаткова накладна, гарантійний талон), виданий продавцем нашого інтернет-магазину. Таким чином, у Вас є право обміняти товар, який не влаштував Вас своїми характеристиками, формою, кольором, розміром або з інших причин.
Можливо здійснити обмін товару, але тільки за наявності висновку одного з сервісних центрів виробника. Висновок - це документ, який свідчить що умови користування товаром не були порушені і товар мав несправність до його придбання. Без документально підтвердженого висновку сервісного центру повернення несправного товару не здійснюється.
Повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється за рахунок Покупця.
Якщо товар підлягає поверненню, то кошти можуть будуть поверненні або готівкою, або на банківську карту у відповідності до купівлі товару.
Якщо ви оплатили ваш товар системою «Portmone», кошти будуть повернені на вашу банківську карту з якої була здійснена покупка, протягом 5 банківських днів, в залежності від банку-емітента клієнта.
Якщо оплата була здійснена через транспортну компанію «Нова Пошта» «накладним платежем», кошти будуть повернені на ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів, після надходження товару по адресу складу транспортної компанії «Нова Пошта»:
ФОП Ткаченко Ірина Миколаївна,
м.Київ, склад №6 (вул.Василенка 2),
+38(068)245-35-03